15. mai 2015

harjutusi rahavoolu suurendamiseks...

Nõiawald:

Kutsun teid koos tegema üht väga võimsat visualiseerimist rahavoolu intensiivistamiseks.
Teeme seda koos läbi lähema 7 päeva jooksul ja olen tänulik kõigile, kes siia kommentaaridesse jagavad ka oma kogemusi teistega.
KÜLLUSLIKU RAHAVOOLU VISUALISEERIMINE : 1. TEHNIKA
HOIA MÕLEMAD KÄED KUBERA MUDRA ASENDIS
Kujutle ennast seismas selge sinise taeva all, kust sinu peale langevad säravad kuldsed päikesekiired.
Nüüd kujutle, et seisad rahasajus. Sa võtad vastu raha Universumilt endalt.
KÜLLUSLIKU RAHAVOOLU VISUALISEERIMINE : 2. TEHNIKA
Kõik muretsemised, stressid ja ebakindlus raha osas annab märku juurtšakra tasakaalutusest.
HOIA MÕLEMAD KÄED KUBERA MUDRA ASENDIS.
Kujutle ennast puuna. Vaata, kuidas juured kasvavad sinu jalgadest välja, liiguvad üha sügavamale Emakese Maa pinda. Nüüd korda mõttega mitmeid kordi järgmisi lauseid:
"Mul on turvaline,sest olen maandatud"
"Kõigi minu vajaduste eest kannab hoolt Universum"
"Kõik minu arved on makstud tähtaegselt. Minu jaoks jätkub raha piisavalt."
"Mind on õnnistatud külluslike rahaliste vahenditega"
"Raha tuleb kergelt minu pangakontole"                             

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar