9. veebr 2016

Dieedipäev 5


ärkasin 11, magama heitsin 5, maganud 6 tundi, kaal 59,9 kuradikuradikuradikurat! sööd ühe pastatoidu ja jood ära 3 liitrit vedelikku aga veest sõltumata- ei mingit kaalualanemist? Õudne, kas ma ei tohi nüüd enam kunagi jahutooteid süüa?
kell 16,15 sõin seda ----------------------------->
ja 2 viilu juustu. Loodan et see on täna mu ainus söök, kuna seda oli ikka päris palju. Vett pole täna veel üldse joonud, ainult kohvi pruuni suhkru ja piimaga...peaks vist hakkama, kell suht palju. Tuju pole täna üldse optimistlik :(
Nii mõtlesin välja, kirjutan oma veepudelile peale imekaunis ja sale või midagi :D veemaagia nohh, sõna vägi, misiganes, kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab. (juhuslikult on kuuloomise päev ka) Kiire rasva-, ja kaalukadu, imekaunis ja seksikas, terve keha, terve vaim, Rasvapõleng, Energia, Vägi, oooh kus tuleb, mul on rohkem pudeleid vaja ja markerit! andke mulle markerit!
Kell 00.00 sõin ära terve 130 grammise paki sinki ja natuke munaputru mille täiega üle soolasin oma himaalaja soolaga, no ehk ajab janutama, kuna mul on veel 2 liitrit vett juua...või siis algse plaani järgi pool liitrit, pudelile kirjutasin peale ,,rasvapõleng'' ja ka ,,kiire rasva ja kaalukadu'', Magama läksin 3.30, magama jäin 5.00 päeva jooksul jõin 2 l vedelikku, kaal õhtul 61,3-61,4  kaalumised tegin vb minutilise vahega...ühesõnaga perses tundub olevat jälle see dieet aga ma ei loobu, proovin see 10 päeva ära ja vaatan mis siis keskmine tulemus on, ehk saan mingeid uusi nippegi, tegin vist vea sellega ka, et ei söönud täna vetikaid mis peaks rohkem täiskõhutunde tegema... neist vanadest pole justkui kasu ka, pean ikka uued ostma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar