6. veebr 2016

Dieedipäev 3

ärkasin 8.30 kaalusin 60,2-60,4 magasin 8h tegelikult vist ikka mitte, pigem 7
Jõin 2 piimakohvi...no ja siis läksin tööle, tööl anti süüa seda -------------------->
see võib-olla ei paista nii hea välja aga maitses küll hea. Olin plaanind süüa ära pool 300 g -sest kausist ja teine pool pärast aga ei saanud maitse pärast pidama,  See on siis tatar miski kollase kanaga ja muid jubinaid veel sees, taimi noh.. Luis teeb nii hästi süüa, kahju et ta ära läheb. Õhtu poole sunniti veel tuhksuhkruga pärmitaigna sõõrikut sööma, hea oli, aga süümekad olid ka :D Vett jõin ...no mingi 1,5 l kindlasti, mul läks lugemine sassi, võimalik et 2 l. Voodisse minnes kaal 60,8 
 
Ookeiiii, ma ronisin voodist välja ja sõin ära ühe pekise peekoniviilu ja paar näpuotsatäit jääsalatit (kl 23.30) -no ja siis tuli mulle meelde, et ma sõin tööl ka 2 viilu peekonit...atsurr-atsurr-atsurr!
no ja siis ma jõin veel lonksu valget veini ka ja jäin selle jutuga jutukas Temile vahele, sain karistuseks 30 kõhulihast ja igaks juhuks 10 kätekõverdust, mis ka kuulekalt ära tegin ja premeerisin end tüki õunaga, ise õnnelik, et Temi mu teistest pattudest miskit ei tea...aga hea treener-toitumisnõustaja on :) Uus magamisüritus algab kl 1.00

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar