14. veebr 2016

Dieedipäev 10 (muredieet vol 1)

Ärkasin kl 10.00 , magasin 7 tundi kaal 60,4 - no ma ei saa aru kuidas nad seda teevad?! Paistab et olen 10 päevaga kaotanud vaid pool kilo heal juhul?! Mis ma teen siis? Püüan magamist korda saada ja määran endale kellaajad... ,,peale kuute ei söö''  okei ma käisin vetsus ära nüüd tulemus 60,1 Tööl oli hullumaja, esimene suits oli kl 18.00 j6in ära vaid õunamahla ja õhtul enne koju tulekut kohvi ilma suhkruta-sest kellel on aega veel suhkruga jännata... 60,1 ja kell 2,32.... olin hommikuni üleval käisin pissut otsimas jne, pissu oli päeval koju tulnud aga must kass ajas teda ära ja nad jooksid metsa... vaene väike, tuppa ei jõudnudki , kõtu tühi ju ja peale kõike seda ta veel lonkas ka ju :(  11-da hommikul tuli koju , kui oli öösel õues olnud, hästi rõõmus ja musitav, läksin tööle, 6htul avastasin et lonkas vaeseke ja ei lubanud end puutuda ja siis õhtul läks jälle õue... poleks pidanud laskma teda....takkajärele tarkus krt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar