5. veebr 2016

dieedipäev 1


Ärgates oli kaal 61,1
Eile oli väike mõte üldse vaadata kaua ma ilma söömata vastu peaks aga see pole vist kuigi tervislik, hetkel siis kohvi piima ja pooleteise pruuni suhkruga nina ees ja haun plaani, kas siis nälgida või teha mingi toitumisplaan, nohh selline mis sisaldab kellaaegu mil süüa...
 Ookeeei... kell 15.30 ma murdusin ..oleksin pidanud poodi minnes kõhu kapsast täis sööma ilmselt  ...aga enda vabanduseks võin öelda, et see on mu lemmiktoit ja see maitseb ja lõhnab ju nii hästi.... eks ma siis püüa end hiljem rohkem liigutada ja plaan on täna enam rohkem mitte süüa, pealegi jätsin enamus kartuleid ja pool hakksnitslit alles (issand kui tubli) ...õuna  ostsin ka....ja kus kurat mu vetikatabletid küll on millest vaid ühe võtta jõudsin, enne kui ära kaotasin?!?!
okei uus plaan on juua ära iga päev 1,5l vedelikku, kohv ei lähe arvesse, (juues teist tassi kohvi) see pidavat vett kehast välja viima...aga no ära ka seda ei jäta. Hetkesüümekaga tegin omale liitri teed, mis sisaldab pakikest figura1-e, pakikest kummeliteed ja pakikest sidruniteed nimega printsessa arvan et suudan sellest ka 1,5 välja pigistada kui tahan.
 Meie firma peakokk Luis teatas ,et mul on kehv dieet, peab tegema vaid rohkem seksi, lubasin et peale seda dieeti proovin ära ka sexdieedi alates 14.02-24.02 :D (ei tea kas peaks puhkuse võtma?)
 kl.19.00- No täna õhtuks võib juba oletada, et homme on veel üks ,,dieedipäev 1'', sest sõin just ära allesjäänud toidu sealt karbist ja ühe mingi teraviljasepiku kahe singi ja hallitusjuustuga....aga võid ma ei pannud!...a no ja siis õhtu poole läks see viimane singiviil ka nagu musta auku, aga ma nüüd joon, enne magama ka ei heida kui on see püstitatud 1,5l joodud...
 ps. ma ei leidnud oma vetikatablette üles aga ma leidsin oma kunagised, no umbes 15a vanad vetikad üles mis on nii vanad ja kuivand, et lausa tolmavad aga ma siis edaspidi söön vähemalt neidki (idiootne lootusrikas muie)
...ja siis homme uue entusiasmiga asja kallale :)

 kell on 2.40 ja kaal 62 kui magama heidan

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar