5. veebr 2016

Dieedipäev 2


 Äratus midagi enne 10-t, maganud 6h. Hommikune kaal 60,7 no ikkagi parem kui eilne...kui suudaks vaid seda ka hoida, täitsa võimalik, et ikkagi sellest suurest vedelikutarbimisest- järelikult sellega tuleb jätkata.
See blogimine on suht lahe, like mallukas, nagu kirjutaks päevikut ja siis laseks kõigil seda lugeda...okei sellest viimasest ei saa ma veel aru, ka ei saa ma aru teiste uudishimust võõra inimese si**a lugeda? Samas jälle...juturaamatud poes on suht kallid, ja seebikaid vaadatakse ju ka....noojaaah... võibolla ma ei peagi aru saama
tänane päevakaart sauade 6... no vist hakkab dieediga nüüd lõpuks vedama ...eiei ma ei pane muidu kaarte aga hommikul teistele seletades tähendusi, tuli mõte oma pakist omale ka kaart tõmmata ...ja mulle meeldib!
nii kell 14.20 sõin ära oma saja-aastased vetikatabletid 3 tk, ma ei tea mil need paisuvad, vb nädala pärast
kl 15,20 sõin kausi borsisuppi ja panin hapukoort ka ning siis jätkasin tee joomisega ...oleks vist pidand vastupidi, aga nohh ise olen uhke, õhtuks üritan riisist midagi teha. nähh kotlette tegin!
kl 20,55 sõin ära 2 kotletti ja nati riisi. vedelikku jõin ära ühe liitri (pean magama minema homme tööpäev, pealegi eile jõin 2l, seega saldo klapib) kaal oli voodisse minnes 61,0 ja kell 0.30

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar