Rahaline seis
Automargi valik annab väga selge pildi inimese majanduslikus seisust. Mõned autod maksavad ju terve varanduse, teised on aga oluliselt odavamad. Üldiselt on ju ikka nii, et inimesed, kes teenivad rohke, ka kulutavad rohkem.
Stiilitunnetus
Automargi ja tüübi valik kannab endas teistele inimestele sõnumit selle inimese stiilitunnetusest. Kui inimene sõidab ringi mingi erilise autoga, olgu selleks kasvõi VW Beetle (põrnikas), kannab see teiste inimesteni sõnumi kui teatud vaoshoitud ja hipilikust inimesest. Universaalkerega autoomanik aga näiteks kannab endast sõnumit kui praktilisest ja töökast inimesest.
Pühendumine
Auto vajab pidevalt hoolt ja tähelepanu. Hooldatud ja korras auto, seda eriti siis, kui tegemist on vanema autoga, annab teistele inimestele selge sõnumi sellest, et tegemist on pühendunud inimesega, kes on valmis eesmärgi saavutamiseks palju vaeva nägema.
Mida teised arvavad
Mõned autod on disainitud just selliselt, et nendega oleks võimalik teistele inimestele muljet avaldada. Nende autodega linnas või maal ringi sõites ei jää see inimene kellelegi märkamatuks. Selliste autodega ringi sõites annab inimene teistele märku sellest, et ta on edev ja uhke ning tahab olla alati tähelepanu keskpunktis.
Elueesmärgid
Auto valik, millega inimene sõidab näitab teatud määral seda, mida inimene omalt elult ootab ning millisena ta näeb oma positsiooni ühiskonnas. Kui sõita ringi sportautoga, kannab see teiste inimesteni sõnumi, et see inimene on ka oma elus tervikuna ettevõtlik, kuid ka tormakas. See inimene püüab välja jõuda kõikide oma tegemiste juures maksimaalsesse tippu. Teisest küljest kui inimene sõidab ringi väga lihtsa ja praktilise väikese autoga, kannab see teiste inimesteni sõnumi, et see autojuht on oma eluga rahul ja ei ihka kiiret edasiliikumist oma elus.
Enesehinnang
Nii nagu inimesed hindavad teisi inimesi nende välimuse järgi, hindavad nad teist inimest ka tema auto järgi. Kui auto on puhas, läikiv ja korras, nähakse seda inimest edukana. Vastupidiselt aga, kui auto on must, räpane, roostes, nähakse seda inimest lohaka ja sihitu inimesena, kes pole oma elueesmärkides eriti kindel.
Usaldusväärsus
Usaldusväärsed inimesed sõidavad üldjuhul ka usaldusväärsete autodega. Mida enam inimene oma autoostu valikule tähelepanu pöörab, seda enam teeb ta eeltööd. See aga viib teiste inimesteni sõnumi, kui usaldusväärsest ja sihikindlast inimesest.
Hügieen ja enda eest hoolitsemine
Kui inimene sõidab ringi puhta ja korraliku autoga, näitab see teistele, et see inimene on puhtustarmastav ja hügieenile rõhku panev. Kui aga sõita ringi musta, katkise või roostest auguliseks muutunud autoga, jätab see teistele koheselt mulje kui ka oma eraelus puhtuse suhtes ükskõiksest inimesest. Loomulikult ei saa järeldust teha selle järgi, kas auto on tolmune või porine, sest ei hakka ju igaüks autot iga päev pesema, kuid kui auto on hooldamata, must ja roostene, siis annab see inimese hügieeni kohta nii mõndagi mõista.
Enesekindlus
Hästihooldatud ja ilusaid autosid juhivad tavaliselt inimesed, kellel on suur enesekindlus. Need inimesed vaatavad oma elus alati tulevikku ning neile ei meeldi üllatused, mida elu endaga kaasa võib tuua. Roostesed, värvimata ja muidu koledaks muutunud autosid omavad tavaliselt inimesed, kelle enesekindlus on väike.
Isiksuseomadused
Auto valik räägib palju selle omaniku isiksuseomadustest. Kui juht on endale valinud näiteks Hummeri või mõne teise automargi, mille kütusekulu on suur, annab see teistele inimestele märku sellest, et see juht ei pööra tähelepanu keskkonnale. Nö. kängururaudadega auto puhul kandub teiste inimesteni selge sõnum sellest, mida see inimene teistest arvab. Kui autol on mingi detail, mis eriliselt silma paistab, olgu selleks siis kasvõi mõni spoiler, näitab see seda, et see autojuht tahab silma paista, ta on edev ja uhke.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar