10. okt 2014

Täiskuuloitsud

TÄISKUU LOITS RAHA JUURDE MEELITAMISEKS... Niisiis, võta mingi kausike ja pane ta poolest saati vett täis. Siis pane kaussi hõbemünt. (Mul on tsaari Nikolai hõberublad). Nüüd otsi kausile koht täiskuu käes, kõige parem kui saad sellise koha, kus kuu ise veepinnalt peegeldab... edasi vaata seda veepinda ja liiguta käsi selle kohal justkui tahaksid peopesadesse korjata seda hõbedat, mis seal särab... noh mõttes korjagi. Samal ajal hakka rääkima kas häälega või mõttes või leelota või laula või ümise... nii nagu meeldib: "Suurepärane Kuu perenaine! Too mulle rikkust, täida mu käed hõbeda ja kullaga. Ma suudan vastu võtta kõik, mis sa annad! " Korda mitu korda, nagu meeldib... Pärast mine õue või tänavale. Vala see vesi maha, aga mitte asfaldile. Mine ära ja münt pane rahakotti, kanna seda kaasas...

TÄISKUU LOITS NAISTELE, ET OLLA ILUSAD JA TERVED... (soojal aastaajal) See on vana uskumusega seotud ja nagu üldiselt on teada, siis Kuu on ikka naistega rohkem seotud ja mõjub ka rohkem naistele...  No nii vähemalt räägitakse. Täiskuu ajal mine ujuma või lihtsalt suplema... Sel ajal Kuu annab maksimaalselt energiat ja jõudu. Suplemise ajal peab Kuu kindlasti peegelduma vees, ehk siis taevas peab olema selge ja ilma pilvedeta. Kui juhtus, et mingi pilv tuli ujumise ajal Kuule ette, siis pidi kiiresti veest välja tulema, sest siis pidi olema hoopis vastupidine efekt... niisiis ujud või või supled ilusti ja samal ajal hakkad rääkima või laulma või mis iganes: " Kuu, Kuu, Kaunitar Kuu, vaata mu peale, naerata mulle, Kuu, Kuu, Kaunitar Kuu, kingi mulle ilu ja tervist paljudeks aastateks..." Tule veest välja ja ära kuivata... kuiva niisama..

TÄISKUU LOITS NEILE, KES OTSIVAD ENDALE KALLIMAT, ARMSAMAT... See on minu arust hästi armas loits...  Niisiis, mine poodi ja osta endale mullitaja... ja osta parim, mis sa leiad, sest mullid peavad tulema ilusad, värvilised ja ka suuremad... seega proovi poes enne järele, et kas jääd rahule...  Tegutse siis täiskuu ajal. Kui päike hakkab loojuma, siis mine akna peale või rõdule ja hakka mulle puhuma... ja kui sul tulevad juba sellised ilusad ja rõõmsad mullid, siis mõttes mine ilusa mulli sisse ja mitte üksi vaid võta mõttes kaasa ikka kallim ka sellisena kuidas sa teda ette kujutad... tähtis et olete mulli sees koos... olenemata kas mulle läheb katki või lendab kuhugi ära, mõttes lennuta mull armastajate paariga Kuu pinnale...  Nüüd nii kui päike on horisondi taha kadunud, siis võid kindel olla, et su kallim sai saadetise kätte... et see toimetati vajaliku adressaadile... Kindluse mõttes võiksid kosmosesse saata ehk mitu mulli... 

   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar