2. märts 2018

Tatradieet

See on nüüd saadud fb-st ühe grupiomaniku postitusest aga ma arvan et ta on nii edev küll, et laseb mul selle jäädvustada ka siia, pealegi tal on 20 000 vaatajat a mul ainult 1

Pildiotsingu tatrapuder tulemus Kuna mulle saadetakse palju kirju- kuidas kaalu kaotada, siis juba enda kogemusest tean, et talv ja vähene liikumine viskab meile liigsed kilod selga. Aga püüame siis ka sama lihtsalt lahti saada. Siin teile minu lemmik dieet:
Kaalu kaotust on oodata 7- 12 kilo, 2 nädala jooksul.
1 kl. tatart, valage peale 1 kl. keeva vett. Parem on seda õhtul teha ja järgmine päev tarbida. Juhul, kui vedel saab, valage liigne vesi ära. Tatart sööte terve päev. Sööte putru terve päev ja nii 2 nädalat. Juurte võite tarbida 1 % keefiri, 1 kl. päevas. Vajadusel jooge vett,teed, kohvi. Puuviljadest võib süüa 2 õuna.5 tundi, enne magama minekut on keelatud söömineVõite tarvitada juurde toidulisanditena vitamiine. Korrata uuesti, või võitegi jääda dieedile, kuni soovitud kaal on käes 😋 Jaksu kõigile

allikas facebook

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar