22. märts 2018

Kas naerukortsud ikka kaunistavad naist

Seotud kujutisMõtlesin siin selle ütluse peale, et naerukortsud kaunistavad naist ja jõudsin järeldusele, et mitte kortsud ei kaunista vaid naine kes palju naerab, on välja arenenud kõrged põsesarnad, mis teevad ta kenaks ja siis need kortsud seal juures ei oma enam tähtsust. Ehk et elust enesest...
Ma ei ole aasta otsa päriselt naernud ja muutused näos on kardinaalsed, ma ei tunne ise ka end ära, kuna põsesarnad on lihased ja need on kärbunud, siis terve näopilt on teine, isegi kuju, kui enne oli selline, mida nimetatakse südamekujuliseks siis nüüd on pigem kandiline ja sellega seoses on mul justkui arenema hakanud hamstri põsed ja isegi silmanurgad mis enne olid üles poole on nüüd alla poole, terve see näopilt on hoopis teine.
seega ma nüüd otsustasin hakata spetsiaalselt põsesarnadele trenni tegema ja püüan paar korda päevas käia ringi nii kaua kui jaksan irvikkassi irve näos, see on tegelt naljakas vaadata ka aga ma kohe tunnen põsesarnades seda- kohe raske trenn on.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Värskendus: Lugesin ühest oma blogi postitusest et norskamise vastu aitab kurgunibu treening mida saab treenida kasutades tähte I.... ehk siis otsustasin need ühendada ja see trenn on nüüd veel lõbusam, teha irvikkassi nägu ja samal ajal öelda iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar