22. juuli 2014

Haiguste vaimsed põhjused

See on lihtsustatud tabel tõenäolisi seoseid mõttemustrite ja füüsiliste haiguste vahel.
Adenoidid:
Tõenäoline põhjustaja — peresisesed konfliktid, vaidlused. Laps tunneb, et ta on soovimatu, jalus.
Uus mõttemuster — See laps on soovitud ja teretulnud ja sügavasti armastatud.
Akne:
Tõenäoline põhjustaja — iseenda eitamine. Vastumeelsus iseenda suhtes.
Uus mõttemuster — Olen jumaliku elu väljendus. Ma armastan iseennast ja aktsepteerin ennast just sellisena, nagu praegu olen.
Alkoholism:
Tõenäoline põhjustaja — käegalööv suhtumine — millelgi pole tähtsust. Tuntakse end kasutult, süüdi ja alaväärsena. Enese kõrvaheheitmine.
Uus mõttemuster — ma elan praeguses hetkes. Iga hetk on uus. Väärin kõike head. Ma armastan iseennast ja arvan iseendast hästi.
Allergiad:
Tõenäoline põhjustaja — kelle vastu sa allergiline oled? Omaenda väekuse salgamine.
Uus mõttemuster — Maailm on ohutu ja sõbralik. Ma olen kaitstud. Ma olen eluga rahujalal.
Aneemia:
Tõenäoline põhjustaja — hirm. Elu eest põgenemine. Suutmatus iseennast kaitsta.
Uus mõttemuster — olen alati arukas, vapper ja pean endast lugu. Elu on turvaline.
Astma:
Tõenäoline põhjustaja — lämmatav armastus, lämbumistunne, summutatud pisarad.
Uus mõttemuster — võtan ise vastutuse oma elu eest ja tunnen end turvaliselt. Olen vaba.
Bronhiit:
Tõenäoline põhjustaja — kurnav perekondlik atmosfäär. Vaidlused ja kisa. Väljaütlemata asjad.
Uus mõttemuster — minu sees ja minu ümber valitseb rahu ja harmoonia. Kõik on hästi.
Depressioon:
Tõenäoline põhjustaja — arvamus, et sinul pole lubatud vihane olla, kuigi oled. Lootusetus.
Uus mõttemuster — ma ei tunne hirmu ega piira ennast sellest lähtudes, mida teised võiksid arvata. Ma loon omaenda elu.
Gripp:
Tõenäoline põhjustaja — reageering negatiivsetele uskumustele, mis on massiliselt levinud. Hirm. Usk statistikasse.
Uus mõttemuster — mind ei mõjuta teiste uskumused ega gripihooaja saabumine. Ma jään terveks.
Haavandid:
Tõenäoline põhjustaja — väljendamata viha, mis jääb settima.
Uus mõttemuster — ma väljendan oma emotsioone rõõmsal ja positiivsel moel.
Hüperaktiivsus:
Tõenäoline põhjustaja — hirm. Tuntakse end survestatuna ning hirmununa.
Uus mõttemuster — ma olen kaitstud. Kogu pinge lahustub. Ma olen piisavalt hea.
Iiveldus:
Tõenäoline põhjustaja — hirm. Vastumeelsus mõnede mõtete või toimuvate sündmuste suhtes.
Uus mõttemuster — ma olen kaitstud. Ma usun, et elukulg toob mulle ainult head.
Impotentsus:
Tõenäoline põhjustaja — seksuaalne pinge, surve, süütunne. Ühiskondlikud uskumused. Vimm eelmise kaaslase peale. Hirm ema ees.
Uus mõttemuster — ma luban oma seksuaalsusel avalduda täie vägevuse, kerguse ja rõõmuga.
Kasvajad:
Tõenäoline põhjustaja — vanade solvumiste pidev meenutamine, vimma kogunemine.
Uus mõttemuster — ma annan kergesti andeks. Ma armastan iseennast ning ma premeerin end kiitvate mõtetega.
Kilpnääre
Tõenäoline põhjustaja — alandus. “Ma ei saa kunagi teha seda, mida ma tahan teha. Millal siis ükskord minu kord on?”
Uus mõttemuster — ma vabanen vanadest piirangutest ning väljendan ennast vabalt ja loovalt.
Kolesterool
Tõenäoline põhjustaja — rõõmukanalite ummistumine. Hirm rõõmu tunda.
Uus mõttemuster — ma armastan elu. Minu rõõmukanalid on valla. Tunnete näitamine on turvaline.
Kopsuhaigused
Tõenäoline põhjustaja — depressioon. Kurvastus, hirm elada. Ei tunta end piisavalt väärtuslikuna, et elada täisväärtuslikku elu.
Uus mõttemuster — olen võimeline võtma elu vastu kogu tema külluses.
Kroonilised haigused
Tõenäoline põhjustaja — keeldumine muutuda. Hirm tuleviku ees. Ebaturvaline tunne.
Uus mõttemuster — ma soovin kasvada ja muutuda. Ma loon nüüd turvalise ja uue tuleviku.
Kurguhaigused
Tõenäoline põhjustaja — võimetus avameelselt arvamust avaldada ja enda eest seista. Allaneelatud viha. Loovuse lämmatamine. Keeldumine muutumisest.
Uus mõttemuster — rääkimine on oluline, ma väljendan ennast vabalt ja rõõmsalt. Mul on lihtne ja kerge enda eest seista. Ma väljendan oma loomingulisust. Ma olen valmis muutuma.
Kõhukinnisus
Tõenäoline põhjustaja — keeldumine vanadest mõttemustritest vabaneda. Kinni minevikus. Vahel tähendab ka ihnust.
Uus mõttemuster — ma annan minevikus toimunu vabaks ning olen uus, värske ja elujõuline. Ma luban elul läbi enda voogata.
Kõrvetused
Tõenäoline põhjustaja — hirm. Hirm. Hirm. Ahistav hirm.
Uus mõttemuster — ma hingan sisse ja välja vabalt ja sügavalt. Ma olen kaitstud. Ma usaldan elu.
Külmetus
Tõenäoline põhjustaja — liiga palju asju korraga teoksil. Mentaalne segadus, korratus. Väiksed haavumised. Uskumused a la “ma haigestun igal talvel kolm korda külmetushaigustesse”.
Uus mõttemuster — ma luban oma mõistusel lõdvestuda ja olla rahus. Minu ümber ja minu sees on selgus ja harmoonia. Kõik on hästi.
Liigesehaigused
Tõenäoline põhjustaja — esindavad seda, millise kerguse ja sujuvusega me muutusi vastu võtame ja elus edasi liigume.
Uus mõttemuster — Ma kulgen kergesti muutuva eluvooga kaasa. Minu elu on jumalikult juhendatud ja ma liigun alati õiges suunas.
Liigkaal
Tõenäoline põhjustaja — hirm, kaitstuse vajadus. Tunnete eest plehku panemine. Ebakindlus, enese mahasurumine. Igatsus rahulolu järgi.
Uus mõttemuster — ma olen omaenda tunnetega rahujalal. Ma olen turvatud seal, kus ma olen. Ma loon omaenda turvalisuse. Ma armastan iseennast sellisena, nagu ma olen.
Maksahaigused
Tõenäoline põhjustaja — viha ja primitiivsete emotsioonide asupaik.
Uus mõttemuster — saan osa armastusest, rahust ja rõõmust.
Menstruaalprobleemid
Tõenäoline põhjustaja — enda naiselikkuse eitamine. Süütunne, hirm. Uskumus, et suguelundid on patused ja räpased.
Uus mõttemuster — ma võtan vastu oma täieliku väekuse naisena ning võtan omaks kõik oma kehaprotsessid kui normaalsed ja loomulikud nähtused. Ma armastan iseennast sellisena, nagu ma olen.
Nahahaigused
Tõenäoline põhjustaja — ärevus, hirm. Mahasurutud aspektid. Tunne, nagu sind ähvardataks.
Uus mõttemuster — ma kaitsen end armastavalt rõõmu ja rahulike mõtetega. Minevik on andestatud ja unustatud.
Nikastused
Tõenäoline põhjustaja — viha ja vastuhakk.  Vastumeelsus teha asju, mis ees ootavad.
Uus mõttemuster — ma usun, et elu toob mu ellu minu jaoks parimad asjad. Ma olen rahujalal kõigega.
Palavik
Tõenäoline põhjustaja — viha. Lõkkele löönd tundmused.
Uus mõttemuster — ma väljendan rahulikult ja tasakaalukalt rahu ja armastust.
Põiepõletik
Tõenäoline põhjustaja — ärevus. Vanade asjade külge klammerdumine. Hirm lahti lasta. Marus, vihane.
Uus mõttemuster — ma päästan rahulikult ja kergusega kõik vana vabaks ja võtan vastu uue oma ellu. Ma olen kaitstud.
Seenhaigused
Tõenäoline põhjustaja — stagneerunud uskumused. Keeldumine minevikku vabaks lasta. Minevikusündmused valitsevad tänase päeva üle.
Uus mõttemuster — ma elan käesolevas hetkes, rõõmus ja vaba.
Sõltuvused
Tõenäoline põhjustaja — iseenda eest ärajooksmine. Hirm. Teadmatus, kuidas iseennast armastada.
Uus mõttemuster — ma tajun, kui imepärane ma olen. Ma armastan ennast ja tunnen endast rõõmu.
Unetus
Tõenäoline põhjustaja — hirm. Ei usalda eluprotsesse. Süütunne.
Uus mõttemuster — ma lasen armastavalt päeval mööduda ning vajun rahumeelsesse unne, teades, et homne kannab enda eest ise hoolt.
Ärevus
Tõenäoline põhjustaja — ei usalda elu kulgu ega igapäevaselt toimuvat.
Uus mõttemuster — ma armastan iseennast ja arvan iseendast hästi ja usaldan protsessi nimega “elu”. Ma olen kaitstud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar