29. märts 2014

Minu esimene avokaado

Siiani seostusid minu teadmised avokaadost kreemi näol, mille mingid naharstid mulle tallinna sadamas soovitasid... no see kreem oli tõsiselt imeline... kahjuks sai kiirelt otsa sest ka sõbrannad kasutasid mu kreemi beebinaha saavutamiseks.. pealegi ta veel lõhnas hästi :)
 Niisiis olin avokaado tõsiuskne fänn kuid siiani olin alati unustanud selle osta, kuniks siis rimi poes mulle nad kenasti vastu vaatasid.. suure hurraaga ostsin siis ära..ideega  pooleks lõigata, ära süüa ja seemnest avokaadopuu kasvatada
 No alustasin siis toiminguga, võtsin lusika ja noa..noaga lõikasin pooleks...oi kui kaunis..nuusutasin..no ei tundnud nagu toda magusat kreemilõhna, kuid arvasin et no ilmselt mu nina viga... asusin siis maiustama..kujutades ette et ta on mingi kreemjas magustoit...
Njah... kes on avokaadot söönud, ilmselt mõistavad mu hämmingut :O
see maitses nagu väga maitsetu ja mage tatt..olin niiiii pettunud..ma ei saa aru milleks või kuidas seda küll süüakse..välja arvatud see totaalne kasulikkus mida kõik kindlasti teavad.
 No igatahes minul see alla ei läinud, vitamiinide teadlikust vajadusest sõin veel ühe lusikatäie ja kuna ma ikka selline jube öko inimene olen onju (nali)...siis ülejäänud kraapisin lusikaga suht vedelaks ja määrisin näkku...-no see avokaadokreem oli ju super! :)
 Nüüd ma siis istun, nägu seda ködi täis, meenutades väliselt veidi imestunud tulnukat, (kuna lasin ka eile võõral kosmeetikul kulme ,,teha'') ja aretan välja erinevaid avokaado kreeme-maske :)
kui löövet ei teki, võib missiooni õnnestunuks lugeda.

1 kommentaar:

  1. Digitaria: siis on hea retsept :TENERIFE AVOKAADONÄMM. Kaks küpset pehmet avokaadot. Soola, valget pipart, purustatud küüslauku, sidrunimahla, neid kõiki panna maitsejärgi. Avokaadod suruda kahvliga peeneks ja lisada maitseained, segada, maitsta, lisada juurde, kui midagi vähe tundub olevat. Lõpuks lisada riivitud juust... silma järgi, just nii palju, et kogu nämm saab pisut tummisem, aga ei lagune laiali. Lasta neil kõigil oma vahel sõbruneda mõni minut ja siis tutvustada röstsaiaga. Kohvi sobib ka seltskonda.

    VastaKustuta