25. nov 2013

Sa pead blogi- who cares?!

Tänaseks olen siis olnud nädal aega blogiomanik ja ikka veel imestan, et mis mind küll ajendas seda tegema :D  Ilmselt ikkagi ,,For'' kelle blogi mulle nalja tegi, samas For-i julgustus, et niimoodi on võimalik raha teenida... No see paneb loomulikult rattad käima, kuna raha on väga- väga vaja...ja kuna enne, kui google tahab mu blogi toetada, läheb pool aastat, siis võimalik, et oma blogi hakkan pidama tulevikus vanglauudiseid edastades (võlad)..-.vot sellel oleks juba mõtet :D
Muidu ma ikkagi ei saa päris hästi aru, miks inimestel on vaja oma tegemisi tervele maailmale avalikult kuulutada...nagu nohh...keda kotib!?!! Mind küll mitte.
Ma saan aru, kui inimene peab beebiblogi, ehk siis vanavanematel,sugulastel, sõpradel hea lugeda, kuna lapse kõrvalt ei ole vast aega väga reaalselt kokku saada ja ilmaasju pajatada... sellist blogi lugesin ka ise kunagi- sõbranna oma....Samal ajal pidasin ise mingit ehitusblogi..just aint sellepärast, et endal oleks hea vaadata ja abilised saaks oma fotosid sealt alla tõmmata.
Aga no muidu?? Milleks??? Miks inimesed arvavad, et nende tegemised k6iki huvitavad? Või olen siis mina imelik? :O Jah ma saan ju aru, et mõnedel inimestel on vaja päevikut pidada, et mõtteid korrastada aga milleks seda teha avalikult? Mulle on ikka mulje jäänud, et päevikud on vägagi privaatsed asjad.
Minuarust on selline blogipidamine..elan seal, käisin täna seal, tegin seda, ostsin toda-suht ohtlik... oleks ma  ,,hitman'' ma ilmselt vaid selliseid blogisid loeksingi, kuna hea teada kus ohver mis kell ja mis päev käib jne....või olen äkki paranoiline?
No igatahes ma sellest eneseimetlustest tingitud blogimisest väga aru ei saa ja ise plaanin blogi hoida võimalikult privaatsena, täitsa tõenäoline tegelikult, et ongi minus viga, aga mulle absoluutselt ei istu, kui mu järel nuhitakse v6i tahetakse teada mis ma teen jne.
Postitan siia enamasti enda arvutist mingit pahna, mis enesele hea vajadusel vaadata-mäletada...mitte küll kõike,( kõike ei ole vaja kõigil ka osata-teada), kuid muidu ma täitsa luban teil ka neid asju siin lugeda :)

Päikest seniks, kuni jälle mingi arvamuspahvakaga välja tulen...
ja
Ärge unustage TIP-i üle kanda!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar