4. apr 2017

Tere, ma olen su keha...

Ma olen su keha... ja ma räägin sinuga!

1
. ma püüan olla selline.... nii nagu sa arvad minust. Palun.... mõtle, et ma olen ilus.... ja ma olen nii. 
2
. kui sa mõtled haigustele ja püüad leida neid mulle.... ma kohandan ennast selliseks sobivaks.... ja ma hakkan haigeks. 

3
. kui sa hoiad kinni negatiivsetest emotsioonidest.... ma jään haigeks. Minu elujõud läheb nende mõtete hoidmiseks. 
4.
Kui sa keskendud rõõmule.... ma olen sõna otseses mõttes energiapall. 
5
. Mu reservid ja võimalused on väga suured. Lihtsalt usu minusse.... ma olen võimeline regresseerima.... ma olen võimeline taastama eemaldatud organite funktsioone ja tasakaalustama kaotatud kehaosasid. ma suudan paremini, isegi kui arstid ….ennast diagnoosima ja taastama. Lihtsalt aita mind -oma soovide ja usuga minu võimetesse. 
6
. Minu ülesehitus one selline,et võin ka tuhat aastat funktsioneerida.... mulle on arusaamatu,et mõistus hakkab 30-40 aastaselt rääkima vanadusest?Sa soovid nii ruttu vananema hakata? Sa kulutad mind oma vananemise mõtetega. 
7
. Kui sa sööd.... vähemalt mõnikord küsi, mida ma vajan? Kui sa kuuled mind.... ma olen alati sulle vastamas. See on meile mõlemale ainult kasuks. Sa kasutad toitu autopiloodil või nacusud kellegi kirjutatud raamatuid. 
8.
Veel üks viide Sulle... palun ära toida mind igasuguste tabletide... silikonkapslite... botoksami.... akrilami... gelyami jne. asjadega. Ma võin olla ilus ja ilma lisaaineteta. Lihtsalt aita mind. Ma olen õnnelikja võtan vajalikud vormid .
9
. Ma armastan jalutada värskes õhus, ujuda, joosta, tantsida. Mulle meeldib massaaž, seks. Kõik, mis rõõmustavad ka Sind. Arvutit ja tv vaadata lihtsalt, istuda terve päev.... see kulutab mind. 
10. Ma usun sind.... ja kui sa sööd kooki... siis sina arvad, et sa lähed paksuks.... ma olen sinu idee.... ja ma lähen paksuks

11
. Ma tõesti armastan sind väga. ja ma tahan tunda tänulikust ja armastust sinult oma keha vastu. Kas või vahetevahel...
aga kui sa ei tee seda.... ma ikka armastan sind.
Mina, su keha.... sinu universum ja sina oled ka osa suurest universumist. Tänan, et võtsid mind kuulda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar